Κυριακή, Ιουνίου 19, 2011

Και οι επτά ήταν υπέροχες

Την ευκαιρία να ψάξω τα dvd μου, μου την έδωσε η jojo.
7 ταινίες που σημαίνουν κάτι για εμένα...
Μμμμ , δύσκολη η επιλογή, χωρίς να το πολυσκεφτώ όμως επιλέγω για διαφορετικούς
λόγους τις παρακάτω (χωρίς ταξινόμηση , top lιst κτλ):
1) Under the Tuscan sun
Η φωτογραφία αυτής της ταινίας με απογειώνει κάθε φορά που την βλέπω


2)I heart huckabees
Υπαρξιακή κωμωδία....θα την έχω δει πάνω από 10 φορές! Κάθε φορά που την έβλεπα ανακάλυπτα και κάτι καινούργιο


3) Amelie Poulain
Ιδιαίτερη ταινία...


4)Matrix trilogy
Το matrix είναι σημαδιακή ταινία για εμένα. Η προσπάθεια μου να την
αποσυμβολίσω με έκανε να την δω αμέτρητες φορές...


5)A lot like love


6) Little Buda



7) Anger Management (Jack Nicklson addicted!!!)
Δηλώνω θαυμαστής του Jack. Ολές του οι ταινίες μου αρέσουν!!!!
Ακομα κι αν σε κάποια ταινία δεν μου αρέσει... πάλι θα μου αρέσει....





Ψάχνωντας ανακάλυψα ότι σχεδόν όλοι έχουν πάρει την σκυτάλη για τις επτά καλύτερες ταινίες. Δίνω την σκυτάλη λοιπόν στην ilioporeia και στην onomatodosia

Δεν υπάρχουν σχόλια: