Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2005

Μετωπική σύγκρουση

Βρίσκομαι μπροστά στο υπολογιστή.
Το σοκ είναι μεγάλο.Βλέπω το χέρι μου.
Υπάρχει μια ελάχιστη αμιχή.

Πρίν 5 ώρες ήμουν στο Σουνιο.Πριν 2 ώρες εβλεπα τα φώτα του αλλου αυτοκινήτου να ερχονται απάνω μου.

Μετωπική σύγκρουση στο Θωρικό Λαυρίου.Μόνος μου στο αυτοκίνητο , στο άλλο αυτοκίνητο
ένα ζευγάρι. Μετά τα πρώτα ολέθρια λεπτά συνειδητοποιώ ότι όλοι είμαστε καλά. Κάτι απέτρεψε το τέλος.

Eκτίμησα την ζωή μου σήμερα.Πίνω στην υγεία μου , και στην υγειά όλων αυτών που μπορούν να αισθανθούν αυτά τα λόγια

Το ταξίδι της Πέμπτης αναβάλετε μέχρι την επόμενη βδομάδα.
Να είστε καλά.
Τα καλά σας σχόλια και οι ευχές σας είναι ευπρόσδεκτα

11 σχόλια:

ANemos είπε...

Στην υγειά σου!
Να προσέχεις το λίγο που έχεις! Το λίγο που έχουμε όλοι! Γιατί είναι πολύτιμο!

Chaca-Khan είπε...

Φίλε να σαι καλά, περαστικά.
Ώρα για ακόμα πιο γεμάτη ζωή
(μετά την ανάρρωση)
σιδερένιος...

Johny είπε...

Ευχαριστώ πολύ και εσείς
να είστε πάντα καλά
Πίνω και στην υγειά σας

Τυπος Νυχτερινος είπε...

Πες ενα ευχαριστώ κάπου στο σύμπαν. Δε λεω στο θεό, πες εσύ ένα έτσι αόριστα, δεν έχει σημασία σε τί θεό πιστεύει ο καθένας μας κι αν πιστεύει γενικώς σε κάτι.

Το θέμα είναι πως είσαι καλά.
Να σαι πάντα γερός και δυνατός.

Johny είπε...

Ευχαριστώ από τα βάθη
της καρδίας μου.

Σου εύχομαι υγεία και
ευτυχία. :))))

Johny είπε...

Ναι εκεί έξω πρέπει
να είμαστε προσεχτικοί... :)

jojo είπε...

johny, johny, johny....
τι είν'αυτά που διαβάζω???
αν και καθυστερημένη,
εύχομαι να έχεις πάντα έναν άγγελο να σε προσέχει όπως αυτή τη φορά.

και καλού κακού να προσέχεις και συ λίγο περισσότερο.
η κακιά στιγμή καραδοκεί και παραμονεύει όλους μας εκεί που δεν το περιμένουμε...

νασαι καλά.

Johny είπε...

Ευχαριστώ jojo.
Στην υγειά μας!
Σηκώνω και το ποτήρι με την
μπύρα μου ψηλά.

Johny είπε...

Ακριβώς. Να είμαι εδώ
ανάμεσα σας ))))

Το αμάξι; Θα πάρω άλλο αν
χρειαστεί. Αρκει που είμαι
εδώ ανάμεσα σας.

isos είπε...

Εάν ΤΟΝ έχεις δει να έρχεται με φόρα προς τα εσένα καταλαβαίνεις και βλέπεις πολλά …. Εάν την τελευταία αλλάξει πορεία και σε προσπεράσει να το έχεις πάντα στο μυαλό σου και να είναι οδηγός σου στην πορεία σου από εδώ και πέρα … σηκώνω το ποτήρι ψηλά και σου εύχομαι ότι καλύτερο από εδώ και πέρα…….

Johny είπε...

Με είδε , τον είδα και έφυγε.
Νέα αρχή , νέα εποχή.....


Στην υγεία μας ισος!